Deepdesk - Den bästa Autocomplete och Intelligent Suggestion-plattformen
Deepdesk är en snabb, pålitlig och effektiv autokompletterings- och intelligent förslagsplattform som kombinerar alla funktioner som ett kontaktcenter behöver för att vinna tillbaka den kvalitetstid som spenderas i samtal och förbättra produktiviteten. Den kopplar samman kunder och agenter i meningsfulla samtal genom AI-drivna, personliga förslag som sparar tid och förbättrar kundupplevelsen.
Autokomplettering och Intelligenta Förslag
Varje gång dina kunder skriver sina meddelanden, är Deepdesk tillgänglig och tar hand om resten. Den fungerar omedelbart och föreslår nästa del av dina kunders meddelanden baserat på deras meddelanden. Oavsett om de vill slutföra ett köp eller kontrollera statusen för en tjänst, kan den också föreslå rätt innehåll och hjälpa agenter att lösa kundproblem på ett sätt som sparar tid.
Personliga Förslag
Deepdesk Suggestion Engine använder vad du har sagt tidigare, och vad du ska säga, för att generera förslag. Det innebär att dina meddelanden och svar är mer relevanta, vilket gör kunderna gladare och resulterar i bättre servicekvalitet.
Autoflöden och Lösningförslag
När kunder pratar kan Deepdesk rekommendera lösningar, baserat på din kunds situation och hans tidigare frågor och svar. Förslaget innehåller en föreslagen lösning samt en autoflödeshändelse, så kunden inte behöver slutföra ett flöde.
Lösningsförslagen är tillgängliga i Autokompletteringsgränssnittet. Gör bara flödet tillgängligt för kunden och lösningförslaget kommer att visas. Dina kunder kommer att älska dig för det.
Enterprise Recommendation Studio
Recommendation Studio tillåter agenter att granska de personliga förslag som gjorts av Deepdesk.
Användarrecensioner om Deepdesk
Har du provat Deepdesk? Var den första att lämna din åsikt!